søndag den 31. januar 2016

Julegodter!

Disse spektakulære bøger modtog jeg i julegaver fra folk jeg holder af:



  • Jojo Moyes: The Girl You Left Behind
  • Clélie Avit: Jeg er her stadig
  • Rick Riordan: Magnus Chase - The Sword of Summer
  • Salla Simukka: Sort som ibenholt
  • Thomas Skov: Forskellen på mænd og kvinder er ... 100 gymnastikposer
  • Jojo Moyes: Efter dig
  • Joss Stirling: Soulfinders - Phoenix
  • Rick Riordan: Percy Jackson's Greek Heroes

Det er sjældent, folk ved hvilke bøger, jeg ønsker mig, så de spørger mig som regel lige først. Dette var også tilfældet for min mor. Saxo er ofte siden jeg bruger, når jeg bestiller bøger hjem. Bøgerne skulle helst ankomme før juleaften, så bøgerne blev bestilt i god tid. Det opmærksomme øje har måske spottet at bogen Efter dig af Jojo Moyes også var i min varetægt, da jeg lavede en anmeldelse af Mig før dig. Fire ud af disse syv bøger modtog jeg altså af venner og familie før det var jul! :P 

Hvilke bøger fik I i som julegave, og ønsker I jer måske stadig nogle bøger? Nævn gerne nogle titler, I kunne tænke jer at have stående derhjemme.
Jeg håber, I nød juletiden med godt selskab!
-Thereza

Ingen kommentarer:

Send en kommentar