søndag den 29. november 2015

Black Friday

Black Friday
Den sidste fredag før julens måned var Black Friday. Dagen var heldigvis spækket af mange gode bogtilbud! 
I Bilka stod førnævnte Sarah og jeg i kø i mere end ½ time, så jeg kunne eje bogen P.S. Jeg elsker dig
I Bog & Idé havde de tilbud på Jonas Jonassons bøger, så der købte jeg Analfabeten der kunne regne.
Sidst, men trods alt ikke mindst var vi i Arnold Busck. Arnold Busck er min yndlingsbogbutik, da de har et bredt udvalg af nye engelske bøger til en fair pris. De havde lavet en stor pærevælling af bøger til 20 kr. pr. stk., hvor jeg købte aftenens sidste fire bøger: Aske fra Amazonas, Unge Philby, Født i skyggernes tid og Ubevidst rødgang .
Jeg håber, I nød Black Friday lige så meget, som jeg gjorde.

-Thereza

Ingen kommentarer:

Send en kommentar